It is currently Mon Oct 22, 2018 7:51 am

All times are UTC + 2 hours




Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun Jun 21, 2009 1:11 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri May 29, 2009 12:18 pm
Posts: 442
Location: Rīga
Materials tūlkots

Pirms katra treniņa ir jāiesildās ne mazāk kā 40 minūtes, iesildīšanas laikā nedrīkst stāvēt vairāk par 5 min. Pretejā gadijumā naksies sākt visu no jauna! Pārāk aktīvi iesildities nevajag, var nepietikt spēka pašam treniņam. Iesildities nevajag uz ceļa ar konusiem, bet vienkārši brakājot un atkartojot visus pagriezienus! Sākumā ir jātaisa tikai tie elementi, kas ļoti labi sanāk. ja treniņš ilgst vairāk par 3 stundām, tad noteikti ir jāed un jādzer!!

treniņš iesācejiem
1. No sākuma normālā tempa pabraukāt 10-15 min.
2. Tad periodiski pa 10 sekundem jābrauc lielā ātrumā ik pēc 1-2 min. un tā 3-4 reizes
3. 5 min. braukt atmuguriski un atkārtot pagriezienus
4. 10 min. bēz konusiem taisīt visus bāzes elementus (cross, snake, one foot, back cross, back snake, fish)
5. Tikai tagad ķerties klāt treniņam un sākt macīt jaunus elementus, kas ir pēc jūsu plāna!

* nevajag visu treniņu censties izpildīt tikai vienu jaunu elementu!

treniņš pieredzējušiem
1. normālā tempa 10-15 min.
2. visas bāzes ķēdes, criss-cross, crazy, monoline,
3. grūtāko elementu izpilde (uz vienas kājas sežot "pistole", jump elementi)

tulkots no www.style-slalom.ru

_________________
Image
----------------------------------------------------------------------
Image


Last edited by -999- on Fri Jun 26, 2009 9:13 pm, edited 2 times in total.

Share on FacebookShare on Twitter
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Jun 21, 2009 1:52 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 04, 2009 12:56 pm
Posts: 397
Location: Rīga, Sarkandaugava
Treniņs garāks par 3h, laikam vēlāk rāpus uz mājām ja pēc pilnas darba dienas. Nu nez, ir daudz ko citu darīt un daudz svarīgāk. :?
Nez, es jau kādu laiku pēc apmēram tāda plāna trennējos. Izņemot divus no minētajiem plāna punktiem.

_________________
Image
ImageImage


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Jun 21, 2009 1:59 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri May 29, 2009 12:18 pm
Posts: 442
Location: Rīga
Nu, vakar sanāca no 17:30 līdz 21:30 = 4 stundas. nekas traks + pa dienu biju kādu stundu vai divas... peč darba parasti no 21 līdz 23, 2 studnas, normāli, 40 minūtes sildos + parējais laiks tīri iet uz treniņu. tas jau kā tu pats izdomāsi, treniņš kopa ar iesildīšanos standarti aizņem 1,5 h

_________________
Image
----------------------------------------------------------------------
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Jun 21, 2009 2:08 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 04, 2009 12:56 pm
Posts: 397
Location: Rīga, Sarkandaugava
Ja darbs ir viegls vai haļavns, tad vispār var trennēties no 17.00 līdz 01.00 mhihihihī... :roll:

_________________
Image
ImageImage


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Jun 22, 2009 10:14 am 
Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 04, 2009 12:56 pm
Posts: 397
Location: Rīga, Sarkandaugava
Nu labi, es fail. :mrgreen:
Man vakar pašam treniņš sanāca 3,5 stundas. :D
Tomēr ir okei. :)

_________________
Image
ImageImage


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Jun 22, 2009 10:35 am 
Offline
User avatar

Joined: Fri May 29, 2009 12:18 pm
Posts: 442
Location: Rīga
Galvenais ir sākt, tā man liekās :lol:

_________________
Image
----------------------------------------------------------------------
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Jun 22, 2009 11:25 am 
Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 04, 2009 12:56 pm
Posts: 397
Location: Rīga, Sarkandaugava
Jap. :)
Es īsti nebiju agrāk pievērsis uzmanību pulkstenim, kad trennējos. Tur tā lieta. :roll:

_________________
Image
ImageImage


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Jun 26, 2009 8:47 pm 
Offline

Joined: Fri Jun 12, 2009 1:26 pm
Posts: 54
Location: Rīga, Jūrmala
Ir vēl starpība kādā tempā trenēties un kādi elementi trenēt. Ir tādi kurus var relax-režīmā braukāt, bet ir tādi, kur ir riktīga noslodze. Bet vispār tas ir ļoti individuāli. No personīgas attieksmes ļoti daudz ir atkarīgs.

Dima, paldies par informāciju. Bet es gribu tevi palūgt turpmāk paša lejā pēc teksta pielikt klāt arī linku uz oriģinālu resursu.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Jun 26, 2009 9:16 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri May 29, 2009 12:18 pm
Posts: 442
Location: Rīga
Dariits.

iesildishanas ir jabut 40 min daudz vai mazs visiem, trenins kopa var ilgt no 1,5H lidz ..... speku izsikumam. domaju ka pirmam variantam pieder intensivs ar grutiem elementiem, otrs variants - bazes elementi un to kartiga izmacishanas

piem. 80 cm konusi, one foot elements, braucu pa apli, katru reizi izbraucot konusu, pa drusku pieliku klat atrumu, liku vairak konusu, es pa to apli braukt un ar vienu kaju nepiekusu vispar, atkartojot kadas 30 reizes..

_________________
Image
----------------------------------------------------------------------
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Oct 27, 2013 11:18 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri May 29, 2009 12:18 pm
Posts: 442
Location: Rīga
after 4,5 years :)

Pats aizmirsu par raxtīto, tagad viss jau ir mainijies. pirms sacensībām mani treniņi ilga no 3 līdz 7-8 stundām.
Iesildīšanās 5-10 minūtes freestyle un tad pa 40-60 minūtēm BEZ pauzes one wheel elementi.
cenšos no sākuma izņemt divus TOE elementus, tad vienu HEEL, lai muskuļi atpūšās. :)
nakošgad tas jau nebūs aktuāli, vairāk jātrenē heel wheelin' elementi.

stadnarta treniņš septembra vidū bij šāds:
1. back toe @50'
2. toe + back toe: 4 inverses @50'
3. back heel @50'
4. toe 7 @80'
5. toe day n night @80'
6. heel 7 @80'
7. toe nowiper @80'

ja nu kadam noder :D

_________________
Image
----------------------------------------------------------------------
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Apr 14, 2014 2:28 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue May 03, 2011 7:05 pm
Posts: 16
Location: Rīga, Jugla
NAV tādas pareizi vai nepareizi. Katram tas ir individuāli. Lai iesildītos labi tad Tev pašam ir sevi jāizzin kas tev labāk vajadzīgs.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon May 22, 2017 4:57 pm 
Offline

Joined: Mon May 22, 2017 4:55 pm
Posts: 1
Roliss wrote:
NAV tādas pareizi vai nepareizi. Katram tas ir individuāli. Lai iesildītos labi tad Tev pašam ir sevi jāizzin kas tev labāk vajadzīgs.


Pamatā jau pulsa treniņi ir visiem nepieciešami un iesildīt ceļgalus, viss pārējais gan ir individuāli, bet to iezdarot dziez vai vajag ko liekt klāts...

mmkserviss


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Jul 25, 2018 12:41 pm 
Offline

Joined: Wed Jul 25, 2018 12:39 pm
Posts: 2
Forwox wrote:
Nu labi, es fail. :mrgreen:
Man vakar PVC logi pašam treniņš sanāca 3,5 stundas. :D
Tomēr ir okei. :)


OO 3.5 stundas trenins ir baigi forshi


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Jul 25, 2018 12:44 pm 
Offline

Joined: Wed Jul 25, 2018 12:39 pm
Posts: 2
Roliss wrote:
NAV tādas pareizi vai nepareizi. PVC logi Katram tas ir individuāli. Lai iesildītos labi tad Tev pašam ir sevi jāizzin kas tev labāk vajadzīgs.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group