Devītajā skrituļslidošanas treniņu epizodē turpinām apgūt pagriezienus. Iepriekšējās divās epizodēs (Epizode #7 un epizode #8) mēs apguvām nepieciešamo šim treniņam- atspēriens pagriezienos.

Būtībā atspēriens pagriezienos ir visai sarežģīts, jo tiek veikts ne tikai atspēriens ar ārējo kāju un kāju pārcelšana, bet arī atspēriens ar iekšējo kāju. Šoreiz apskatīsim atspērienu tikai ar ārējo kāju. Turpmākajās epizodēs mācīsimies arī kāju pārlikšanu un atspērienu ar iekšējo kāju, lai varam pakāpeniski salikt visu kopā. Atspēriens pagriezienā ir ļoti līdzīgs atspērienam taisnē (Epizode #4). Jāieņem pareiza skrituļslidošanas stāja un jāveic atspēriens pagriezienā ar ārējo kāju tā, lai visi ritentiņi būtu pēc iespējas ilgāk pie zemes, un atspēriena galā priekšējais ritentiņs sakristu ar otras skrituļslidas aizmugurējo ritentiņu (iedomātā līnija). Atspēriena sākuma un beigu punktā skrituļslidām jābūt tuvu viena otrai. Tāpat kā skrituļojot taisni, ir svarīgi būt zemā skrituļslidošanas pozīcijā, lai atspēriens sanāktu maksimāli efektīvs un spēcīgs. Iesaku veikt pagriezienus kā uz kreiso, tā labo pusi. Kā jau pieminēju iepriekš, tad atspēriens pagriezienā ar ārējo kāju ir tikai daļa no kopējā atspēriena un skrituļslidošanas tehnikas. Tuvākajās epizodēs apgūsim pārējās darbības efektīvākajam pagriezienam. – Scott Arlidge

Rakstīt komentāru:

:wink: :-| :-x :twisted: :) 8-O :( :roll: :-P :oops: :-o :mrgreen: :lol: :idea: :-D :evil: :cry: 8) :arrow: :-? :?: :!: