Skrituļslidošanas treniņu epizodē #8 apskatīsim svarīgus vingrinājumus bez skrituļslidām, kā piemēram, lēcieni uz sāniem. Šis vingrinājums uzlabo ne tikai balansu un kontroli, bet arī attīsta spēku. No zemas piesēdiena pozīcijas lēciens tiek veikts sāniski, piezemējoties uz otras kājas un tad lecot atpakaļ. Ļoti svarīgi ir saglabāt zemu ķermeņa pozīciju, jo tas palīdzēs ar balansu un lēciens tiks veikts ar lielāku spēku. Vingrinājumā iesaistam arī rokas, kas ir skrituļslidošanas neatņemama sastāvdaļa. Pareizi roku vēzieni ļauj spēcīgāk atsperties un labāk saglabāt līdzsvaru. Izpildot šo vingrinājumu, es iesaku atrast līdzenu virsmu, kas ir nedaudz mīksta, kā piemēram, zālājs, kādā es pašlaik atrodos. Mīkstāka virsma būs saudzīgāka locītavām. Mans ieteikums ir sākt ar 10 lēcieniem uz katras kājas. -Scott Arlidge

Rakstīt komentāru:

:wink: :-| :-x :twisted: :) 8-O :( :roll: :-P :oops: :-o :mrgreen: :lol: :idea: :-D :evil: :cry: 8) :arrow: :-? :?: :!: